»Pri nas recimo hitre železnice niti še prostorsko ne umeščamo. Druge države so to že naredile, denimo Italija, Španija, Avstrija ...«
»Danes začenjamo projekt En Izrael – povezavo celotne države s hitrim vlakom od Kirjat Šmone do Eilata.«
»Sami stebri so po obliki podobni stebrom avtocestnega viadukta, s čimer je projektant želel slediti obliki. Višine so od 14 metrov, kar je prvi steber ob podpori sedem, pa do 64 metrov v sredini konstrukcije.«
»Izjemno, izjemno močen razvoj železnic bo tisto, kar bo v naslednjih petih, 10, 15 letih rešilo to, kar imamo v Sloveniji.«
»Res so avtoceste stare 50 let, železnica je pa približno še enkrat toliko.«
»Razumem različna stališča, a nisem bil izvoljen, da bi ustavil gradnje, ampak da bi gradil infrastrukturo, ki jo je levica dolgo zavirala.«
»Ne bomo si premislili.«
»Pripravljena je vizija razvoja železnic do leta 2050 in onstran 2050, ker bo treba v Sloveniji zagnati javno razpravo, ali želimo zmogljivejše železniško omrežje, kot smo naredili avtocestno omrežje popolnoma na novo, takšen razmislek je potreben glede železnic.«
»Kot se lahko vsak prepriča, so številke te gospodarske in prometne analize izjemno negativne.«
»Moja vizija je, da bo vsak prebivalec lahko prišel v središče in iz njega, od koder koli v državi – v manj kot dveh urah. V večini primerov v eni uri in celo manj. Brez prometnih zastojev, brez onesnaženosti zraka, brez težav s parkiranjem – udobno in varno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju